Tussenstand inkomsten en uitgaven 21 februari 2016

Overzicht inkomsten en uitgaven per 21 februari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 21-2-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 21-2-2016                                                             :        € 1.991,16


Saldo per 21-2-2016                                                                                                       :       €  2.016,34

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    328,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00
  • Donaties overgedragen aan Vrouwenvest                                                           :        €   202,50

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.991,16

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Uitgaven die wij in 2016 doen zullen, waar mogelijk, periodiek worden verrekend met de verstrekte subsidiegelden die door de budgethouder worden beheerd. De hier beheerde donatiegelden dienen zo als betaalrekening voor uitgaven die uiteindelijk onder de subsidiemogelijkheden vallen.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 14 februari 2016

.

Overzicht inkomsten en uitgaven per 14 februari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 14-2-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 14-2-2016                                                             :        € 1.991,16


Saldo per 14-2-2016                                                                                                       :       €  2.016,34

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    328,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00
  • Donaties overgedragen aan Vrouwenvest                                                           :        €   202,50

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.991,16

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Uitgaven die wij in 2016 doen zullen, waar mogelijk, periodiek worden verrekend met de verstrekte subsidiegelden die door de budgethouder worden beheerd. De hier beheerde donatiegelden dienen zo als betaalrekening voor uitgaven die uiteindelijk onder de subsidiemogelijkheden vallen.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 7 februari 2016

Afgelopen week hebben wij de in januari ontvangen donaties voor Cuisine La Koepel overgemaakt aan de initiatiefneemsters.

Ook hebben wij ten behoeve van de taalondersteuning schrijfgerei en dergelijke bekostigd.

Uitgaven die wij in 2016 doen zullen, waar mogelijk, periodiek worden verrekend met de verstrekte subsidiegelden die door de budgethouder worden beheerd. De hier beheerde donatiegelden dienen zo als betaalrekening voor uitgaven die uiteindelijk onder de subsidiemogelijkheden vallen.

Overzicht inkomsten en uitgaven per 7 februari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 7-2-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 7-2-2016                                                             :        € 1.991,16


Saldo per 7-2-2016                                                                                                       :       €  2.016,34

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    328,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00
  • Donaties overgedragen aan Vrouwenvest                                                           :        €   202,50

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.991,16

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 31 januari 2016

Afgelopen week zijn er geen inkomsten of uitgaven gedaan.

Overzicht inkomsten en uitgaven per 31 januari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 31-1-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 31-1-2016                                                             :        € 1.961,16


Saldo per 31-1-2016                                                                                                       :       €  2.046,34

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    298,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00
  • Donaties overgedragen aan Vrouwenvest                                                           :        €   202,50

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.961,16

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 24-1-2016

Afgelopen week hebben wij de donaties die zijn ontvangen ten behoeve van de Vrouwenvest overgemaakt aan de initiatiefneemsters van dit evenement. Dames, maak er wat van!

Overzicht inkomsten en uitgaven per 24 januari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 24-1-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 24-1-2016                                                             :        € 1.961,16


Saldo per 24-1-2016                                                                                                       :       €  2.046,34

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    298,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00
  • Donaties overgedragen aan Vrouwenvest                                                           :        €   202,50

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.961,16

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

De activiteitenlijst groeit!

Op dit moment staan er 110(!) events voor de maand februari gepland… Ongelooflijk he? Goed, vele zijn ‘standaard’ kerkdiensten, maar niemand hoeft zich echt te vervelen!

We wachten nog op een inventarisatielijst van wat de mensen aan activiteiten zouden willen doen zodat we kunnen proberen die aan te bieden, en we wachten op initiatieven van de vluchtelingen zelf, maar dat is vrij moeizaam zo blijkt… We overdonderen de mensen ook wel een beetje zo 😉

De doelgroep wordt er ook niet kleiner op… De meeste van onze activiteiten zijn namelijk ook toegankelijk voor statushouders in de stad. Zo helpen we hen meer feeling en aansluiting te krijgen in de stad, mensen te ontmoeten, en nieuwe vrienden te maken!

Heb jij een idee voor een event? Een brainstorm nodig? Vrijwilligers nodig? Of heb je al een kant-en-klaar event waar ze zo kunnen instromen? Plaats het dan op de website zodat het de aandacht kan krijgen die het nodig heeft!

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Subsidie ondersteuning evenementen

Gemeente Haarlem heeft ter ondersteuning van de door vrijwilligers georganiseerde activiteiten ten behoeve van vluchtelingen in de noodopvang een budget beschikbaar gesteld voor 2015-2016.

Enkele belangrijke aan deze subsidie verbonden voorwaarden zijn dat het geld kan worden aangewend aan:

  • Onderhoud en hosting van de website www.vluchtelingenhaarlem.nl
  • Leermiddelen en lesmaterialen voor taallessen(*)
  • Kosten van de inzet van vrijwilligers voorzover van belang om de zinvolle dagbesteding van de vluchtelingen voort te kunnen zetten.

De subsidie mag niet worden aangewend voor:

  • Reeds gemaakte kosten
  • Vergoeding aan vrijwilligers
  • Kleding, ondergoed, schoeisel e.d.
  • (Inkoop van) maaltijden buiten de opvang

De toekenning van financiele ondersteuning geschiedt daarmee in belangrijke mate op dezelfde wijze (cq. onder dezelfde voorwaarden) zoals tot op heden met betrekking tot uitkeringen vanuit de door ons beheerde “donatiepot” is gedaan.  We streven hierin dan ook naar een zo gelijk mogelijke behandeling.

Om in aanmerking te komen voor eventuele financiele ondersteuning op grond van deze subsidiebeschikking is met de budgethouder afgesproken dat aanvragen cq. voorstellen hiertoe kunnen worden gericht aan info@vluchtelingenhaarlem.nl o.v.v. “financiele ondersteuning vrijwilligersactiviteiten”. In samenspraak met de budgethouder wordt de aanvraag beoordeeld en vindt eventuele toekenning van een financiele bijdrage plaats.

Belangrijke criteria die door ons worden meegewogen bij de beoordeling van de financieel te ondersteunen activiteit zijn:

  • mate van collectief nut / collectieve reikwijdte;
  • mate waarin wordt bijgedragen aan een gediversificeerd aanbod van activiteiten/dagbebesteding in Haarlem.

Voor vragen kunt u ons bereiken via info@vluchtelingenhaarlem.nl

(*) Er wordt vanuit diverse invalshoeken (vrijwilligers, onderwijs- en maatschappelijke instanties) geinventariseerd welke lesmethode(n) geschikt is (zijn) en hoe die effectief beschikbaar gesteld kunnen worden aan de vluchtelingen in Haarlem. In dit onderzoek wordt tevens bezien of kan worden aangesloten op taalprogramma’s die ten behoeve van statushouders (zullen) worden aangeboden vanuit maatschappelijke organisaties.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 17 januari 2016

 

Deze week geen nieuwe inkomsten of uitgaven.

Overzicht inkomsten en uitgaven per 17 januari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 17-1-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 17-1-2016                                                             :        € 2.248,84


Saldo per 17-1-2016                                                                                                       :       €  2.248,84

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    298,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.758,66

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 10 januari 2016

Afgelopen week hebben wij weer enkele donaties ontvangen. Hartelijke dank daarvoor! Ook hebben wij de rekening voor het opvolgende kwartaal voor de webhosting voldaan. Ook hebben wij een donatie ontvangen ten behoeve van Cuisine La Koepel. Wij zullen dit bedrag in overleg met de organisatoren overdragen.

Een en ander leidt tot volgend overzicht:

Overzicht inkomsten en uitgaven per 10 januari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 10-1-2016        :        € 4.007,50
Totale uitgaven inclusief BTW per 10-1-2016                                                             :        € 2.248,84


Saldo per 10-1-2016                                                                                                       :       €  2.248,84

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en webhosting                                                                                      :       € 1.359,69
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    298,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.758,66

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Tussenstand inkomsten en uitgaven 3 januari 2016

 

Overzicht inkomsten en uitgaven per 3 januari 2016

Totale inkomsten uit sponsoring en donaties inclusief BTW  per 3-1-2016        :        € 3.805,00
Totale uitgaven inclusief BTW per 3-1-2016                                                             :        € 1.716,91


Saldo per 3-1-2016                                                                                                       :       €  2.088,09

Toelichting op uitgaven (via bankrekening vanaf oktober 2015 – heden)

  • Webdesign en 1 kwartaal webhosting                                                                  :       € 1.317,94
  • Aankopen ten behoeve van taalondersteuning                                                  :       €    298,97
  • Wekelijks evenement “chill out for residents”                                                     :       €    100,00

Totaal uitgaven                                                                                                                 :       € 1.716,91

Ook een bijdrage voor je evenement?

Voor financiele ondersteuning van evenementen (die niet gericht zijn op eten/koken) kun je je melden bij http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/.

Toekenning van financiele bijdragen voor evenementen geschiedt onder de volgende voorwaarden (en uiteraard alleen indien er middelen beschikbaar zijn):

  1. het evenement dient een “zo collectief mogelijk nut”. Dat betekent dat er GEEN individuele uitgaven worden gedaan (ten behoeve van individuele vluchtelingen);
  2. het evenement draagt bij aan een zo divers mogelijk aanbod van activiteiten: zoveel mogelijk vrijwilligers en vluchtelingen moeten zich kunnen herkennen in de toekenning van bedragen aan activiteiten. Daarbij geldt ook dat we in eerste instantie een beroep doen op de inventiviteit van de organiserende vrijwilligers om via eigen kanalen fondsen te werven.
  3. de bijdrage wordt alleen uitgekeerd indien het evenement vooraf via http://vluchtelingenhaarlem.nl/contactpagina/contact-evenementen/ is voorgedragen, op deze website is gepubliceerd en voorzien van een financiele onderbouwing die door ons per email is geaccordeerd;
  4. er worden GEEN contante bedragen uitgekeerd. Betaling vindt uitsluitend bancair plaats. Hierbij hanteren we het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk rechtstreeks vanaf de gebruikte zakelijke bankrekening willen betalen en niet via rekeningen van vrijwilligers. Dit betekent ook dat wij geen deeladministratie voor vrijwilligers bijhouden, daar is men zelf verantwoordelijk voor.

Toekomstige uitgaven

Het huidige saldo dient deels voor toekomstige kwartalen webhosting in 2016, eventuele wenselijke verbeteringen aan de website en uiteraard ter ondersteuning van door vrijwilligers en vluchtelingen te organiseren activiteiten.

Ook doneren?

Wij hopen van harte dat  de komende week dit saldo weer wat verder wordt opgevrolijkt: ga naar http://vluchtelingenhaarlem.nl/doneren/ . We kunnen jullie bijdrage goed gebruiken om de website structureel in de lucht te houden en de daar gepubliceerde evenementen met/voor vluchtelingen in Haarlem waar nodig te ondersteunen.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail